Конкурентна боротьба за європейського покупця

Конкуренція – основний механізм ринкової економіки, що стимулює компанії продавати товари та надавати послуги, яких потребують споживачі. Це заохочує інновації та знижує ціни. Європейська комісія стверджує: для того щоб ринок функціонував ефективно, конкуренція потребує постачальників, які не залежать один від одного і мають конкурентний вплив з боку інших постачальників. Від конкуренції виграють як споживачі, так і постачальники.

Споживачі отримують широкий вибір товарів та послуг, зниження цін, а також інформацію про формування ціни. Наприклад, Директива №98/6/ЄС щодо захисту прав споживачів при вказівці цін на продукцію, яку пропонують споживачам, вимагає від продавця використовувати єдині методи розрахунку вартості товару, атакож встановлює його обов’язок зазначати ціну з ПДВ та іншими податками.

САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ В СТАТЬЕ БЫЛО СКРЫТО. ДЛЯ ДОСТУПА, ПОЖАЛУЙСТА |