Цінності як драйвер бізнесу

Як група компаній One Philosophy почала формуватися упродовж 2016 р., а своє ім’я отримала у 2017. Та в основі постання групи – поступова трансформація бізнесу PRP – консалтингової компанії у сфері комунікацій на три агентства: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact (ще чекає на свій ребрендинг) і Republic. За останні півтора року у групі також постали два спеціалізовані партнерства – Changers і Zeitgeist Design. Усі п’ять агенцій розташовані у спільному офісному просторі на Подолі та поєднані багатьма практиками, притаманними бірюзовим організаціям.

Нова філософія

Велика трансформація почалася під час Революції гідності, коли агентство PRP ще було філією російського бренду. Із початком війни для президента компанії Наталії Попович стала очевидною потреба розлучитися з російськими партнерами – отримувати дивіденди з частини російського бізнесу і передавати прибутки з України до Росії йшло у розріз із цінностями і усвідомленням обов’язку перед власною країною.

Та перебрендування в Be—it стало набагато більшим, ніж просто політичним рішенням. Воно символізувало нову філософію агенції, яка згодом також стала основою групи компаній: бути кращим, ким ти тільки можеш бути, змінювати на краще світ навколо себе, присвячувати час, зусилля й таланти лише проектам, які того вартують. Так сформувалася візія групи компаній One Philosophy ­– створити ту реальність, у якій самі хочемо жити, нова роль і місія – максимально використати власний момент в історії і допомогти нашим клієнтам відповідати новій реальності. І амбіція – мати вплив і створювати рішення як глобально конкурентна компанія, не тільки в Україні, але і для інших ринків.

Наразі група об’єднує понад 80 фахівців, які працюють із більш ніж 40 клієнтами, серед яких великі корпорації, державні органи, неурядові й міжнародні організації. З п’яти компаній групи три – комунікаційні. Be—it Agency фокусується на інтегрованих компаніях і репутаційному менеджменті для бізнесу, Be—it Health & Social Impact реалізовує комунікаційні проекти у царині охорони здоров’я, Republic (раніше відома як PlaceID) працює з державними комунікаціями. Changers є компанію з розвитку лідерства і управління людьми, а Zeitgeist Design розробляє філософію брендингу і проектує сучасний клієнтський досвід.

Як це властиво бірюзовим організаціям, у One Philosophy не забувають про бізнесовий успіх та ефективність. Проте ставлять їх у пряму залежність від обраної місії: у першу чергу, проекти агенцій мають бути змістовними та надихати команду прокидатися зранку. Фінансовий же результат є похідним від цих умов. Рішення у групі компаній приймаються і корегуються через регулярні лідерські зустрічі або в робочих групах із впровадження різних елементів стратегії, до яких можуть долучатися усі співробітники агенцій.

Окрім реалізації проектів для клієнтів, компанія інвестує у розвиток ринку стратегічних комунікацій, HR, лідерства, брендингу роботодавців і репутаційного менеджменту – через щорічну конференцію KEBEF, що у 2017 році продовжилась як Employer Leadership Summit.

А наприкінці 2017 року місія групи компаній втілилася у власний соціальний проект – рух, який має на меті змінити ситуацію з інклюзивністю та залученням людей з інвалідністю у професійне й суспільне життя. Проект «Так має бути» поєднує бізнес, міжнародні організації, НУО та спрямований на те, щоби працівники з інвалідністю були присутні в українських компаніях і організаціях реально, а не лише на папері.

Цінуючи власну місію та принципи роботи, агенції групи підходять відповідним чином і до бізнесу клієнтів: пропонують їм робити нехай менше, але змістовних глибоких проектів, довгостроково дивитися на репутацію організації та її спадщину для суспільства.

Клієнти, у яких ми віримо

Партнерство та рівність є не лише внутрішніми принципами One Philosophy Group – вони поширюються і на стосунки з клієнтами. Співпраця – це взаємний вибір, і з багатьма клієнтами вона триває по багато років. Головне – це партнерські взаємини, а також можливість доповнювати та стимулювати один одного до розвитку, та створювати проекти зі змістом.

Формулювання місії та цінностей допомогло One Philosophy Group визначитися і з профілем «свого» клієнта: це компанія або організація, що мислить довгостроково, реалізовуючи глобальні чи локальні ініціативи, здійснює зміни на стратегічному рівні, готова реалізовувати змістовні історії разом із комунікаційним партнером. Коли компанія, котрій бракує стратегії чи візії, приходить за тактикою – це апріорі нецікава для групи співпраця. Агенції One Philosophy Group також не беруться за косметичні зміни репутації, за якими не стоять реальні зміни всередині організації.

Люди: постійний розвиток

Як у професійних послугах загалом, люди є основою бізнесу усіх компаній One Philosophy Group. Тут переконані, що бізнес буде успішним, якщо у ньому працюватимуть ті люди, які вписуються в культуру групи й розділяють її цінності. Для яких сміливість, людяність, спільна справа, відкритість до нових знань, позитивний настрій, розуміння глобального контексту і власної ролі у ньому – є природньою частиною них самих. Бізнес One Philosophy Group швидко розвивається в останні роки, тому й команда зазнала чимало трансформацій, приєднуючи більше «своїх» людей, та часом прощаючись із іншими.

При цьому важливе значення надається розвитку та навчанню працівників, які відбуваються майже безперервно. За рік від свого створення One Philosophy Group у кілька разів збільшила інвестиції у розвиток людей, відкоригувавши навчальні програми для працівників – від суто професійних до різнобічного людського й управлінського розвитку. При цьому керівники групи не вигадують умови для розвитку самі, а регулярно запитують у команди, що є важливим, а потім запроваджують це у життя.

Два роки тому команда визначила, що хоче мати більше можливостей для розвитку не тільки в комунікаціях, але і в суміжних або і взагалі інших темах. Так виникли Wednesday Learning Sessions – 1,5-2-годинні навчання щосереди із запрошеними і внутрішніми спікерами на різноманітні теми. Від зустрічі з людиною, яка здійснила подорож навколо світу, і розмови про те, як привчити себе вставати раніше і любити ранки, до занять, які розвивають усвідомленість і позитивне мислення та допомагають долати стрес. А нещодавно група пройшла тренінг, який ламає стереотипи і вчить правильно взаємодіяти з людьми з інвалідністю.

Кілька місяців тому в групі компаній стартувала програма навчання для менеджерів, у яких є підлеглі. Адже щоб реалізувати велику візію, енергії власників та лідерської команди недостатньо, на щоденній основі лінійні менеджери мають бути ефективними провідниками культури й цінностей компанії. Програма для управлінців дієво допомагає людям у середині компаній ставати кращими лідерами для своїх команд. У One Philosophy Group також є корпоративна бібліотека з найсвіжішими і найкращими книгами і журналами на теми бізнесу, культури, мистецтва, дизайну. А з минулого місяця – для бібліотеки з’явилося додаткове місце – стильний і по-скандинавськи лаконічний One Philosophy Space, новий простір для співтворення, коворкінгу, спільного навчання і стратегування з клієнтами і партнерами групи. Як і решта офісного простору One Philosophy Group – це результат багаторічної співпраці з Павлом Гудімовим і Я-Галереєю. До слова, стіни One Philosophy Group теж надихають працівників на творчість через роботи талановитих сучасних українських художників з колекції засновниці групи компаній.

У групі компаній велике значення надають зворотному зв’язку як інструменту розвитку. Тому щороку обговорюють ефективність кожного члена команди: що працює, що не працює, що можна покращити і яким чином, що надихає. У результаті цих розмов складаються плани розвитку на наступний рік, які окрім внутрішніх активностей включають проходження зовнішніх навчальних курсів чи участь у конференціях і семінарах на певні теми. У ході регулярних фідбек-сесій співробітник і його керівник обговорюють прогрес у навчанні і розвитку обраних компетенцій.

Рік тому в групі компаній з’явилася корпоративна винагорода за цінності в дії. За цей час шість осіб відвідали престижні міжнародні події за своєю спеціалізацією в якості нагороди за найяскравіше уособлення цінностей групи в роботі.

Лідерська команда One Philosophy Group теж постійно розвивається. Щороку влітку проводяться виїзні стратегічні сесії на кілька днів. Кожного разу інша країна й інший досвід. Цього року в Швеції і Данії керівники компаній групи вивчали природу креативного лідерства, довіри, досвід та модель роботи колег – PR-агентства, яке має найбільше нагород за креативні проекти у світі.

Крім розвитку і навчання у One Philosophy Group практикуються й інші важливі для команди речі. Наприклад, додатковий вихідний на день народження і день народження дитини – адже відомо, як діти цінують час із батьками. Кожен у команді має можливість працювати віддалено один день на тиждень. Це дозволяє будувати взаємну довіру і дає змогу більш зосереджено працювати над завданнями, які потребують концентрації. По вівторках і четвергах в офісі One Philosophy Group запровадили ранкову йогу: так співробітників симулюють подбати про тіло і перезавантажити мозок.

Для того, щоби велика команда взаємодіяла всередині та розуміла, куди рухається бізнес, щомісяця у One Philosophy Group проводять таунхол, де агенції діляться цікавими проектами, реалізованими за останній місяць. А після нього співробітники разом святкують дні народження колег з бокалом просекко. Такий корпоративний нетворкінг дозволяє краще пізнати один одного, як і заходи, які проводяться на Новий рік і влітку. А 10 років роботи у групі компаній відзначається сертифікатом на подорож-мрію як вдячність за подорож, яку людина здійснила разом із One Philosophy Group за цю декаду.

«Чому?» – найулюбленіше запитання працівників One Philosophy, і поставити його може будь-хто зі співробітників будь-кому, в тому числі і лідерській команді. Чому ми заходимо в цей проект? Чому працюємо з цим клієнтом? Чому ми виконуємо це завдання? Воно працює як щеплення від поспіху і змушує підходити до роботи і рішень усвідомлено. А найголовніше – воно допомагає кожному члену команди усвідомити свою роль у загальній історії, відчути значимість своєї роботи, почуватися залученим і вболівати за результат усієї компанії.

Євгенія Резниченко, менеджер проектів Be­­­–it Agency

Добавить комментарий