Бізнес, що базується на довірі

Оксана Гудзовата 23 роки тому разом із чоловіком та двома іншими сім’ями розпочала діяльність ТзОВ «Хліб Трейд», більш відомого за торговою маркою «Просто Добрий Хліб». Сьогодні ця структура налічує близько 250 працівників. Про шлях до успіху, конкуренцію та виклики, що виникають у бізнесі, вона розповіла в інтерв’ю для SBR.

Оксано, розкажіть, як все починалося?

Бізнес був заснований у лютому 1996 р. представниками трьох сімей, які не пов’язані між собою родинно, а є друзями. Загалом ми пройшли класичний шлях розвитку малого бізнесу в Україні. Розвивалися експоненційно, тобто поступово до основного бізнесу долучали інші напрями, що допомагали у виробництві. Замість того, аби купувати імпортну сировину на ринку, почали імпортувати її самостійно за допомогою окремо створеної структури. На сьогодні бізнес організований за трьома основними напрямами: власне виробництво хліба та продуктів снекової групи, нішева гуртова торгівля сировиною для хлібопекарства та кондитерства і виробництво деяких інгредієнтів (наша програма В2В).

САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ В СТАТЬЕ БЫЛО СКРЫТО. ДЛЯ ДОСТУПА, ПОЖАЛУЙСТА |