За що клієнт голосує гаманцем та лояльністю

Задоволений клієнт — гігієнічний стандарт вчорашнього дня. Запрошуємо на бізнес-конференцію CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7: За що клієнт голосує гаманцем та лояльністю, що відбудеться 18 вересня 2019 р. у Києві. Організатор – КА GROUP.Настала «епоха захопленого клієнта», який диктує, чого він бажає, а customer experience виступає новою валютою у відносинах споживача із компанією. Недарма ROX (Return On Experience) – це новий вимір ROI.

Одна із головних вимог, яку висуває споживач, — це жити з ним на одній швидкості, бути поруч в одній реальності, передбачати його потреби й надавати кращий сервіс. Задача бізнесу – створювати тимчасову монополію у свідомості споживачів, використовуючи різноманітні канали комунікації та кращі інструменти клієнтського сервісу.

KA GROUP об’єднує на крос-платформі Customer Experience Management 7
власників і топ-менеджерів компаній з різних індустрій для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами з клієнтами. Адже саме на стику різних галузей народжуються найкращі СX-інсайти!

На CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7 своїм досвідом поділяться спікери:
Микола Такзей, директор Глобального інноваційного центру Philip Morris International
Міхал Кречмар, директор департамента діджитал-трансформацій, PwC Polskа
Олена Ворошило, операційний директор ОККО
Лідія Подкопаєва, операційний директор флагманської клініки Мережі «Добробут»
Дмитро Расновський, генеральний менеджер GLOVO в Україні
Олексій Волошин, генеральний директор 5* Edem Resort Medical & SPA
Валерія Малахова, директор департаменту роздрібного бізнесу «Ощадбанку»
Данило Ваховський, маркетинг-директор Uklon
Катерина Ільченко, нейромаркетолог, засновник Neuro knowledge
Дмитро Розенфельд, маркетинг-експерт, власник Rozenfeld Office

У РЕЗУЛЬТАТІ БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ:

ВИ ДОВІДАЄТЕСЯ про тренди створення і розвитку сервісів, як в B2B, так і B2C секторі

ВИ ОТРИМАЄТЕ ІНСТРУМЕНТИ для формування клієнтоорієнтованої команди від співробітників першої лінії до топ-менеджменту

ВИ НАВЧИТЕСЯ перетворювати скарги в подарунок

ВИ ІНВЕСТУЄТЕ в отримання кращого досвіду впровадження і розвитку інструментів клієнтського сервісу

ВИ НАДИХНЕТЕСЬ на нові виклики, спілкуючись зі спікерами та колегами, які поділяють ідею клієнтоорієнтованого і результативного бізнесу!
«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, вже відрізняються видатним сервісом і світовим визнанням», — зазначає Олена Жупікова, фаундер та СЕО KA GROUP 

Ця подія для тих, хто дбає про своїх клієнтів, вивчає їх та бажає зростання свого бізнесу!

Подробиці: https://cem.kagroup.ua/

Організатор – premium business events operator КА GROUP