reputation5

Вирощуємо репутацію агробізнесу

У Києві 23 листопада 2017 р. відбудеться ділова гра в форматі workshop в рамках другого сезону форумів «Репутація» — «Вирощуємо репутацію агробізнесу» . У модельному просторі учасники зможуть опрацювати та випробувати наступні рішення:

  • Як побудувати ефективну взаємодію з пайщиками та місцевою владою.
  • Як залучати «корисні інвестиції» та мінімізувати ризики недоброякісних інвестицій.
  • Як підвищити безпеку ведення бізнесу та мінімізувати ризики інформаційних криз.

Головна цінність участі у workshop – можливість безпечного експерименту в просторі, який максимально наближено до реальності.

До участі запрошуються керівники та власники агрокомпаній, фахівці з комунікацій.

Workshop дає вам унікальну можливість:

  • побачити ринкову ситуацію очима ваших партнерів, журналістів, влади, інвесторів тощо;
  • випробувати на міцність існуючу стратегію або створити нову;
  • побачити та проаналізувати помилки в комунікаціях зі ЗМІ та стейкхолдерами.

Кількість учасників обмежена форматом події.

Вартість участі – 3.000 гривень (без ПДВ).

Квитки — https://2event.com/ru/events/1044078

Додаткова інформація – https://www.facebook.com/events/143973382872220 або за запитом на електрону пошту ForumReputation@gmail.com

Методика

Події останніх років в Україні, стрімкі трансформаційні процеси у глобальному світі зробили очевидно те, що програють та банкрутують ті компанії, які керуються звичними, але застарілими принципами комунікацій. А виграють ті, які свідомо ставляться до майбутнього та будують свою взаємодію зі стейкхолдерами за принципами сучасного динамічного світу.

Для моделювання комунікаційних дій та апробації управлінських рішень в кризових ситуаціяї сучасного світу дослідний центр ReputationLab розробив наукову методику моделюючих workshop та ділових ігор  SW-ReaLity. Ця методика дозволяє в інтенсивному форматі дослідити наслідки інформаційних дій компанії та оцінити реакцію на ці дії ключових стейкхолдерів (пайщиків, влади, медіа, інвесторів тощо).

Робота починається з того, що учасники створюють команди, навколо яких розміщуються стейкхолдери: органи державної влади, громадськість (поділена на соціальні групи), інвестори, ЗМІ тощо. Ролі стейкхолдерів виконують реальні експерти відповідної стейкхолдерної групи.

Перед командами ставиться завдання: пошук оптимального вирішення кризової ситуації. Спілкування команд та стейкхолдерів відбувається покроково (в одному такті роботи мають висловитися усі учасники) та виключно через публічні комунікації (заяви команд та стейкхолдерів робляться у спільному інформаційному просторі).

Команди крок за кроком рухаються до вирішення поставленого завдання – приймають управлінські рішення та публікують на їх основі інформаційні повідомлення. На кожне таке повідомлення вони отримують реакцію від «зовнішнього світу» – стейкхолдерів. Вони реагують на дії команд не тільки своїми коментарями, а й дають оцінку їх діям «грошима»: додають або забирають бали. Також стейкхолдери взаємодіють між собою – своїми коментарями та голосуванням вони впливають на рішення інших стейкхолдерів.

Команди діють в інтенсивному форматі – їм дається дуже обмежений час на підготовку та презентацію повідомлення.

Методика SW-ReaLity є науковою та довела свою ефективність у багатьох політичних та бізнесових проектах.

Програма workshop

09:00-09:30 – реєстрація та знайомство учасників

09:30 – вступне слово організаторів.

Представлення модераторів, експертів та ролі стейкхолдерів, які вони виконують.

Ролі стейкхолдерів (інвесторів, місцевої та державної влади тощо) виконують діючі фахівці відповідного профілю.

09:40-10:40 – виступи експертів та їх обговорення (формат роботи – панельна дискусія).

Чотири виступи експертів з досвідом діяльності у таких галузях: інвестиції, державне управління, стратегічні комунікації, медіа.

10:40-11:00 – презентація перших комплексних досліджень репутації аграрного ринку та його провідних операторів.

11:00-15:30 –  ігровий модуль.

В ігровому модулі розглядається фабула, яка передбачає побудову ефективної взаємодії інвесторами, пайщиками та місцевою владою в динамічному та висококонкурентному середовищі.

15:30-16:00 – завершення роботи, обмін думками.

Інформаційна довідка про форуми «Репутація»

У 2016 році пройшов перший сезон форумів «Репутація: для тих, хто керує майбутнім», який зібрав більше трьохсот учасників: бізнесменів, економістів, громадських діячів, фахівців з комунікацій тощо. Зокрема спікерами форумів були: Владислав Рашкован, Євген Уткін, Володимир Чеповий, Андрій Длігач, Андрій Кашпур, Вадим Бодаєв, Володимир Никітін, Сергій Дацюк, Валерій Пекар, Зураб Аласанія та інші.

Перший сезон форумів окреслив головні теми та сформував фундамент методик та знань в керуванні репутацією.

Другий сезон форумів проходить в форматі моделюючих workshop, кожен з яких сфокусований на проблематиці конкретного ринку чи виду бізнес діяльності. У 2017 році вже відбулися workshop за такими напрямками: керування репутацією компанії, управління персоналом, репутація будівельної галузі та репутація на старті бізнесу. Події отримали схвальні відгуки учасників та медіа.

Більше інформації https://www.facebook.com/ReputationForum/