Будівництво репутації будівельника

У Києві 03 жовтня 2017 р, відбудеться захід «Будівництво репутації будівельника» в рамках теми «Комунікації з майбутніми…» другого сезону форумів «Репутація». Як побудувати ефективну взаємодію компаній-забудовників з міською владою та суспільством? Як компанії-забудовнику знайти спільну мову з громадськістю та уникнути кризи від невдоволення містян? Як підвищити попит на «квадратні метри» в ситуації економічної кризи?

Події останніх років в Україні, стрімкі трансформаційні процеси у глобальному світі зробили очевидно те, що програють та банкрутують ті компанії, які керуються звичними, але застарілими принципами комунікацій.

А виграють ті, які свідомо ставляться до майбутнього та будують свою взаємодію зі стейкхолдерами за принципами сучасного динамічного світу.

Сьогодні кожен має гучний голос.

Сьогодні діалог прийшов на зміну монологам.

Сьогодні перемагає той, хто здатен знайти спільну мову з різними, зрозуміти їх позицію та переконати їх у своїй правоті.

Ми даємо вам унікальну можливість:

  • зменшити ризик кризи вашої компанії;
  • випробувати на міцність свою стратегію;
  • увійти до складу обраних у професію комунікаторів з майбутнім.

На workshop «Будівництво репутації будівельника» будуть опрацьовані кризові ситуації з реального життя та відбудеться пошук та апробація ефективних стратегій та тактик дії компаній.

Головна цінність участі у workshop – можливість безпечного експерименту в просторі, який максимально наближено до реальності.

До участі запрошуються керівники та власники бізнесів, фахівці з комунікацій.

Кількість учасників обмежена форматом події.

 Програма workshop

09:30 – початок реєстрації учасників

10:00 – вступна доповідь організаторів, представлення експертів та ролі, які вони виконують.

10:10-12:40 – ПЕРШИЙ ІГРОВИЙ МОДУЛЬ: пошук ефективного виходу з кризової ситуації «громадськість – забудовники»

Модератор – Андрій Кашпур (ReputationLab)

Експерти: Агія Загребельська (АМКУ), Андрій Длігач (Advanter Group), Вікторія Подгорна (Smart City Lab), Ігор Душин (юрист).

12:40-13:40 – перший блок виступів – СТРАТЕГІЯ

Спікери: Олексій Гончарук (голова BRDO), Руслан Земляний (керуючий партнер ARTFUL developers), Анна Бондар (Адміністрація Президента України), Дмитро Федоренко (портал «Наш Київ»)

13:40-14:30 – перерва на обід

14:30-15:30 – другий блок виступів – ІНСТРУМЕНТИ

Спікери: Ганна Лаєвська («Інтергал-Буд»), Костянтин Колесніков (НСАУ, КСС), Костянтин Гавлінський (REALT.ua), Віталій Цуд (SEO-Studio)

15:30-17:30 – ДРУГИЙ ІГРОВИЙ МОДУЛЬ: формування стратегії ефективної взаємодії «місто-містяни-забудовники-інвестори»

Модератор – Андрій Кашпур (ReputationLab)

17:30-18:00 – завершення роботи, обмін думками.

 Методика

Робота проводиться за методикою SW ReaLity (методика моделюючих workshop та ділових ігор, розроблена в ReputationLab).

Учасники створюють команди, навколо яких розміщуються стейкхолдери: органи державної влади, громадськість (поділена на соціальні групи), інвестори, ЗМІ тощо. Ролі стейкхолдерів виконують реальні експерти відповідної стейкхолдерної групи. Перед командами ставиться завдання: пошук оптимального вирішення кризової ситуації. Спілкування команд та стейкхолдерів відбувається покроково (в одному такті роботи мають висловитися усі учасники) та виключно через публічні комунікації (заяви команд та стейкхолдерів робляться у спільному інформаційному просторі). Команди крок за кроком рухаються до вирішення поставленого завдання – приймають управлінські рішення та публікують на їх основі інформаційні повідомлення. На кожне таке повідомлення вони отримують реакцію від стейкхолдерів: «влади», «громадськості», «інвесторів», «експертних спільнот» тощо. Стейкхолдери реагують на дії команд не тільки своїми коментарями, вони дають оцінку їх діям «грошима»: додають або забирають бали. Також стейкхолдери взаємодіють між собою – своїми коментарями та голосуванням вони впливають на рішення інших стейкхолдерів.

Команди діють в інтенсивному форматі – їм дається дуже обмежений час на підготовку та презентацію повідомлення. Ця методика довела свою ефективність у багатьох політичних та бізнесових проектах.

Інформаційна довідка про форуми «Репутація»

У 2016 році пройшов перший сезон форумів «Репутація: для тих, хто керує майбутнім», який зібрав більше трьохсот учасників: бізнесменів, економістів, громадських діячів, фахівців з комунікацій тощо. Зокрема спікерами форумів були: Владислав Рашкован, Євген Уткін, Володимир Чеповий, Андрій Длігач, Андрій Кашпур, Вадим Бодаєв, Володимир Никітін, Сергій Дацюк, Валерій Пекар, Зураб Аласанія та інші.

Перший сезон форумів окреслив головні теми та сформував фундамент методик та знань в керуванні репутацією.

Більше інформації https://www.facebook.com/ReputationForum/

https://www.facebook.com/events/346920125750499

На workshop «Будівництво репутації будівельника» будуть опрацьовані кризові ситуації з реального життя та відбудеться пошук та апробація ефективних стратегій та тактик дії компаній.

Головна цінність участі у workshop – можливість безпечного експерименту в просторі, який максимально наближено до реальності.

До участі запрошуються керівники та власники бізнесів, фахівці з комунікацій.

Кількість учасників обмежена форматом події.

Вартість участі – 3.000 гривень (без ПДВ).

Квитки https://2event.com/ru/events/988020

Добавить комментарий