Ежедневный архив

Ноябрь 20, 2019

Форум для корпоративних директорів та не тільки

Картинка_800х500px_КД_2019

У Києві 3 грудня 2019 року відбудеться ІV Міжнародний форум корпоративних директорів – захід міжнародного масштабу  для власників бізнесу, членів наглядових рад, членів правління та тих, хто працює або планує  увійти до Ради директорів. ДАЛЕЕ

Нейромаркетинг: как заглянуть в голову потребителя

neiro2

Человека всегда интересовал человек: причины его поведения и решений, рычаги влияния на него. В бизнес-сфере этот интерес выражен тем, как маркетологи изучают своих потребителей. Поэтому логичным витком развития маркетинга как науки стал симбиоз с психологией, которая включает в себя множество течений, таких как бихевиоризм, психоанализ, нейронауку, психиатрию… И,конечно, маркетинг «подружился» со всеми, в каждом направлении проводились исследования и были получены полезные результаты. Маркетологи-практики успешно внедряли открытия, но из-за большого количества течений для удобства свели все в психологию потребителя. ДАЛЕЕ

Україна стає батьківщиною стартапів

zotov

Антон Зотов був тривалий час лідером харківського офісу GlobalLogic, а зараз реалізовує проекти компанії у Кремнієвій долині. Наталія Сіромаха жила і працювала в Канаді та Америці, але 6 років тому повернулась до рідного міста й нещодавно очолила харківську команду GlobalLogic. Обох менеджерів пов’язує закордонний досвід, захоплення технологіями і бажання розвивати бренд Харкова як міжнародного ІТ-хабу. У міста є величезний потенціал для подальшого розвитку ІТ-індустрії: Харків має академічну платформу, необхідну інфраструктуру та бізнес-середовище для стартапів. Антон Зотов та Наталія Сіромаха діляться своїми враженнями від ІТ-індустрії Харкова, баченням майбутнього міста та рекомендаціями ексклюзивно для SBR. ДАЛЕЕ

Холакратія в українських реаліях: початок

verhovod

Девіз мого покоління Х з mustread-книги улюбленого Кена Уілбера «Бумеріт» звучить так: «Останній раз я був неправий, коли думав, що помиляюсь». Х – покоління, на якому закінчується кількатисячорічна історія жорстких егоцентричних пірамідальних управлінських структур і відкриваються перспективи для кардинально нових форм суспільної взаємодії – холархій. ДАЛЕЕ

Контринтуитивное лидерство

sudarkin1

Основная задача лидера команды, группы, организации – принимать решения. Его задачи – не просто делать свою работу, вдохновлять, контролировать. Именно принятие решений назвал основной функцией руководителя Питер Друкер в своей книге «Эффективный руководитель».Если посмотреть на известных лидеров во все времена, эта черта их объединяет – они принимали решения тогда, когда другие сомневались или не могли выбрать между несколькими альтернативами. ДАЛЕЕ

Перейти Вверх