Навіщо компаніям mindfulness?
Яку корпоративну культуру ви розвиваєте? Яку компанію будуєте та які виклики перед нею стоять? Для того щоб зрозуміти, навіщо бізнесу mindfulness, спочатку варто відповісти на ці питання, незалежно від того, ви інвестор, власник, CEO, CFO, HR-спеціаліст чи знаходитесь на іншій позиції. Відповідно до цінностей, на яких ви будуєте компанію, та її завдань, практика уважності може стати від разового заходу, присвяченого ментальному здоров’ю працівників, до важливої складової культури та стратегічного інструменту розвитку у високопродуктивних організаціях. Пропоную наступні пункти, що допоможуть визначити, якими перевагами mindfulness на часі скористатись у вашій компанії. Які потреби забезпечить практика?